Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek (2011)

Android / Apple iOS / Windows Phone / PC / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Artifex Mundi
Uitgegeven door Artifex Mundi, Big Fish, Denda en GSP

Je wordt midden in de nacht plotseling wakker op een landweg, vlak buiten het stadje Maple Creek met een gevoel van angst. Je hebt maar een vage herinnering. Je bent een detective bent die aan een zaak in deze sinistere stad werkte. Maar hoe kom je hier? Waar zijn alle inwoners? Wat is er gebeurd in deze kleine stad in Vermont?

Geinig, maar vrij simpel hidden object/point and click adventure! Moeilijkheidsgraad ligt vrij laag, maar desalniettemin heb ik me redelijk vermaakt met deze game. Een game die bij uitstek tot zijn recht komt op de smartphone, maar onderuit gezakt op de bank was het ook prima toeven voor de vijf uurtjes die het geduurd heeft! 3*