Overcooked! 2 (2018)

Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4 / PC / Macintosh
Strategy / Party

Ontwikkeld door Ghost Town en Team17
Uitgegeven door Team17

In Overcooked 2 moeten spelers het Onion Kingdom beschermen tegen ondood brood, omdat de Onion King de fout heeft gemaakt om in de Necronomnomicon te lezen. Om het gevaar te bezweren kunnen maximaal vier spelers samenwerken om zo snel mogelijk gerechten te bereiden in chaotische keukens. Overcooked 2 bevat online multiplayer en de mogelijkheid om ingrediënten naar elkaar te gooien.