Just Cause 4 (2018)

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Ontwikkeld door Avalanche
Uitgegeven door Square Enix

In het vierde deel in de Just Cause reeks stap je opnieuw in de schoenen van Rico Rodriguez. Dit maal situeert het verhaal zich in het fictieve Zuid-Amerikaanse land Solis, waar je dit maal wordt bijgestaan door Gabriella, leider van de organisatie Black Hand. Tijdens je missies krijg je wederom de beschikking over je grijphaak. Welke je tevens kunt voorzien van allerhande modificaties, zoals een elektrische shock, of raketten welke je op je (menselijke) doelwitten kunt afvuren.

Review - Just Cause 4 voelt in alles overbodig (pc) | Review | Gamer.nl

Schijnt niet best te zijn. En ik vond het al zo'n middelmatige reeks.

Ik heb alleen de 2de gespeeld. En die vond ik best vermakelijk. Ik ga er niet 'geweldig' opplakken, maar ik heb er toch best een 20 uur inzitten (niet uitgespeeld) en het feit dat je werkelijk alles, maar dan ook alles kon vernietigen, beklimmen (met die haak) en een hele hoop ongein kon uithalen was toch wel leuk. Na een tijd had ik wel gezien maar goed...dat heb je wel vaker.

Deel 3 heb ik niet gespeeld MAAR die ziet wel in de volgende Humble Bundle Monthly als unlock zie ik...dus die zal als hij op mijn PC draait toch zeker even spelen.

Ook van deel 4 heb ik geen bijster hoge verwachtingen maar ergens denk ik wel dat ik me er toch best wel weer even mee zou kunnen bezighouden, afgaande op de filmpjes.