Rage 2 (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door id en Avalanche
Uitgegeven door Bethesda

Het jaar is 2185, ver na de gebeurtenissen van de eerste game, in een wereld vernietigd door de inslag van een asteroïde. Walker, een van de laatste Rangers in deze woestenij, werd zijn huis beroofd door de Authority, een totalitaire organisatie die het voorzien heeft op de macht over onze verwoestte Aarde. Vastbesloten om de onderdrukking van de Authority te beëindigen, scheurt Walker over het apocalyptische landschap om wraak te nemen.

Deel 1 nooit gespeeld. Maar de gameplay beelden van deeltje 2 hebben mijn aandacht getrokken.

Heeft een heel dik stijltje en de wereld oogt heel erg apocalyptisch. Dope.

Zal qua reviews ongeveer hetzelfde doen als Days Gone gok ik.

Mooi maar geregeld eentonig.

Bij vlagen best vermakelijk wel aardig.

Kijk hier op zich wel naar uit maar ja laatst ook bovengenoemde al op releasedag gaan halen moet ook weer niet te gek worden.

Niet dat ik het niet zou kunnen natuurlijk.

Pegels zat te besteden den deze.

Maar het hoeft ook weer niet te vloeien als water richting de entertainment industrie.

Af en toe een tandje pas op de plaats zo gek nog niet.

Dus we kijken het even aan.

Voor nu.

Wat het gaat doen allemaal.