Unravel Two (2018)

Xbox One / PlayStation 4 / PC / Nintendo Switch
Platform

Ontwikkeld door Coldwood
Uitgegeven door Electronic Arts

In deze opvolger van Unravel creëer je je eigen Yarny - het hoofdpersonage uit het eerste deel. Begin je avontuur vervolgens in een koud en indrukwekkend land, en zie je omgeving opbloeien. Duik in een meeslepend verhaal in single player of maak vrienden met andere Yarny's in de lokale coöperatieve modus.

Iemand deze al gespeeld? Ben enorm nieuwsgierig naar dit vervolg, enorm genoten van het eerste deel

-marco- schreef:

Ja 1e level gespeeld, alhoewel mijn kids meer dan ik, je kan nl co-op spelen in dit deel en dat is erg geinig gedaan. Voor de rest lijkt het ongeveer hetzelfde als deel 1

Nu 6,- op eindejaars sale Xbox-live. Gelijk maar aangeschaft

Geniaal. Zeer waardige opvolger!! Heerlijke “kerst” game

Idd een prima kerst game, onder toeziend oog van de kids die mij vertelden wat ik moest doen zojuist de game uitgespeeld. Gewoon weer een plaatje van een game. 4*