Shaq-Fu: A Legend Reborn (2018)

Nintendo Switch / Xbox One / PC / PlayStation 4
Fighting / Action

Ontwikkeld door Big Deez
Uitgegeven door Mad Dog en Saber

De wereld dreigt ten onder te gaan. Onze grootste beroemdheden hebben hun ware gezicht laten zien: Demonen die het publiek debiel willen maken zodat ze de macht over de planeet over kunnen nemen. Maar één man kan ons redden: een enorme Chinese weesjongen genaamd Shaq Fei Hung. Getraind in Kung Fu moet Shaq naar de meest gevaarlijke uithoeken van de wereld reizen om tegen het kwaad te vechten en zijn lotsbestemming als The Chose One uit te laten komen.

& weer een moderne brawler!

...Al zijn de eerste reviews niet mals!

...oh wat gek? En dat als semi-sequel / reboot van zo'n absoluut toppertje uit de jaren '90 waarvan nog steeds menige gamer naar het kotszakje grijpt. Snap er niets van.

mmmm...

Valt nu toch mee, wat youtube reviews die het een aardige politiek incorrecte brawler noemen,

7/10 Nintendolife
6/10 Steam
6/10 squarexo

Nintendolife: It's official then: Shaq-Fu: A legend redeemed.

avatar van theo79
Deze game vandaag bij een bepaalde gameshop gekocht voor 5 euro, daar wou ik de gok wel voor wagen.
Heb er nu een drie kwartier speeltijd opzitten en ik vind het zeker geen verkeerd spel.
Je hebt best veel en leuke moves die je kan doen.
Zo goed als een Streets of Rage of Super double dragon is het mischien niet maar indien je van die spellen houdt dan zou dit zomaar wat voor je kunnen zijn.