Pokémon: Let's Go, Eevee! (2018)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Game Freak

Pokémon: Let’s Go, Pikachu! en Pokémon: Let's Go, Eevee! brengen de ervaring van een klassieke Pokémon-RPG naar de Nintendo Switch. De games hebben HD-graphics en gameplay die erg toegankelijk is voor nieuwe spelers, maar die ook voor doorgewinterde trainers nog boeiend is. Deze games bevatten ook een multiplayerstand, dus je kunt nu samen met een vriend op avontuur. Bovendien is er een sterke connectie tussen Pokémon: Let's Go, Pikachu! en Pokémon: Let's Go, Eevee! en Pokémon GO.