Ancestors Legacy (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Strategy

Ontwikkeld door Destructive Creations
Uitgegeven door 1C

Ancestors Legacy is een historische real-time strategie game die zich afspeeld in de middeleeuwse tijd. De game combineert resource management en base building met squad-based gevechten op grote slagvelden. Ervaar het middeleeuwse bloedvergieten, door gevechten over dominantie in een brute donkere wereld vol menselijk lijden. En laat deze oplichten met het vuur van de brandende dorpen die je achterlaat.