Mushroom Wars 2 (2017)

Nintendo Switch / PC / Macintosh / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Zillion Whales
Uitgegeven door Zillion Whales

De beginselen van een paddenstoelenoorlog zijn makkelijk te leren dankzij de intuïtieve besturing, maar het vergt meer van je om een echte paddenstoelencommandant te worden. Zodra je de basistechnieken doorhebt, kun je het opnemen tegen andere spelers. In Mushroom Wars 2 kun je toernooien spelen en strijden om een plekje op de ranglijst. De game bevat ook een herhalingsfunctie en toeschouwerstand. Wil je liever even oefenen tegen je vrienden? Je kunt nieuwe strategieën uitproberen in ieder-voor-zich-gevechten of teamgevechten.