The Banner Saga 3 (2018)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Stoic
Uitgegeven door Versus Evil

In dit derde en laatste deel in de Banner Saga trilogie volgen we de laatste dagen van de Viking-karavaan. Terwijl de wereld om je heen blijft afbrokkelen, worden vreemde allianties gesloten om de naderende duisternis tegen te gaan. Zelfs de Dredge maken noodgedwongen keuze om zich bij de mensen aan te sluiten. Maar hoe bescherm je je bondgenoten als de grens tussen vriend en vijand dreigt te vervagen. Welke keuzes maak je als de duisternis nadert?