Total War: Three Kingdoms (2019)

PC / Macintosh
Strategy

Ontwikkeld door Creative Assembly
Uitgegeven door Sega

Total War: Three Kingdoms is de volgende grote historische strategy game in de Total War serie. Het spel brengt je naar het jaartal 190. China staat onder druk van de tiran Dong Zhuo die gebruik maakt van een zeer onderdrukkend regime. Toch is niet alle hoop verloren aangezien drie leiders opkomen om te vechten tegen deze dictator. Zullen ze triomferen tegen de tiran, of zal persoonlijke ambitie hun toch al afbrokkelende bondgenootschap vernietigen?