Total War: Three Kingdoms (2019)

PC / Macintosh
Strategy

Ontwikkeld door Creative Assembly
Uitgegeven door Sega

Total War: Three Kingdoms is de volgende grote historische strategy game in de Total War serie. Het spel brengt je naar het jaartal 190. China staat onder druk van de tiran Dong Zhuo die gebruik maakt van een zeer onderdrukkend regime. Toch is niet alle hoop verloren aangezien drie leiders opkomen om te vechten tegen deze dictator. Zullen ze triomferen tegen de tiran, of zal persoonlijke ambitie hun toch al afbrokkelende bondgenootschap vernietigen?

Iemand die zich hiermee gaat bezighouden?

avatar van patenpac
Grovonion schreef:
Iemand die zich hiermee gaat bezighouden?

Mogelijks, al zal dat even duren voor me tot ik een nieuwe pc heb

avatar van bvonk
Groot fan van de serie maar hebben het te vaak verpest door spellen uit te brengen die nog niet klaar waren. Ik ga dus nooit meer een total war game op release kopen, wacht eerst reviews af en meestal wacht ik ook wel even op een voordelige aanbieding.

Dit lijkt mij wel een leuk deel dus hou hem wel in de gaten.

bvonk schreef:

Dit lijkt mij wel een leuk deel dus hou hem wel in de gaten.

Zoals? @ nog niet klaar?

avatar van CarealotCarrot
Rome Total War II is een vrij berucht voorbeeld.