Smuggler's Run 2: Hostile Territory (2001)

PlayStation 2

Ontwikkeld door Rockstar
Uitgegeven door Rockstar

In deze racegame speel je een professionele smokkelaar. Op diverse locaties haal je pakketjes op om ze vervolgens op een andere plek af te leveren. Ondertussen zitten diverse partijen zoals politie, het leger en vliegtuigen achter je aan om je te stoppen. Maak gebruik van diverse wapens zoals olie en rook om je missie te voltooien.

Moeilijk en vrij saai in singleplayer maar erg leuk in multiplayer. Lekker als kat en muis achter elkaar aan om pakketjes te verzamelen, waarbij je soms ook nog moet uitkijken voor bommen en mijnen. MotorStorm doet me af en toe terugdenken aan deze game.

Toch wel vele uren gespeeld dit spel. Jeugdige dingen als tikkertje en achtervolgertje werden dan ook vaak gespeeld in multiplayer mode. Heerlijk muziekje trouwens in russia.

Lexcoaster
In singleplayer inderdaad saai en lastig, maar in multiplayer redelijk leuk. 3*