Ghost of Tsushima (2020)

PlayStation 4

Ontwikkeld door Sucker Punch
Uitgegeven door Sony

Het jaar is 1274. Samoerai krijgers zijn de legendarische verdedigers van Japan, totdat het angstaanjagende Mongoolse leger het eiland Tsushima binnenvalt, vastbesloten om alles op hun pad te verwoesten en veroveren. Als een van de laatst overgebleven samoerai, sta je op uit de as om terug te vechten. Maar eervolle tactieken zijn iets uit het verleden en een nieuwe manier van vechten blijkt nodig om de vrijheid van Japan te waarborgen. Train jezelf in deze weg van de Geest, en voer een onconventionele oorlog tegen de barbaarse horden die je land dreigen over te nemen.

• vanaf vrijdag 17 juli te koop voor de PlayStation 4

kiriyama
Na de afgelopen E3 is dit een van de spellen waar ik het meest naar uitkijk. Kurosawa meets House of Flying Daggers!

avatar van Cervantes
En speelbaar met Japanse stemmen!

Cervantes schreef:
En speelbaar met Japanse stemmen!

Sweet! Was het enige dat ik in de e3 demo vond tegenvallen, die amerikaanse stemmen killde het authentic sfeertje een beetje.

Nieuwe trailer toegevoegd,

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

Een code voor een gratis dynamische thema: 38BE-G6N8-L93A. Geldig tot eind januari en is meerdere malen te gebruiken, enjoy.

Ghost of Tsushima plays like an R-Rated Breath of the Wild!

‘Ghost of Tsushima’ Plays Like an R-Rated ‘Breath of The Wild’ | Fandom

avatar van LikeAJedi
Ik kijk ontzettend uit naar deze game. Het ziet er echt likkebaardend lekker uit en de setting vind ik ook ontzettend tof. Dit gaat de eerste keer worden dat ik me ga wagen aan een souls like game.

LikeAJedi schreef:

Ik kijk er ook ontzettend naar uit! Heb alleen niet de indruk dat dit een souls-like wordt hoor. Al is het maar omdat het van Sucker Punch is en omdat Sony het zo pusht...Vermoed dat het wat meer "casual-friendly" zal zijn

In other news: Sony geeft aan dat er op dit moment geen enkele reden is om aan te nemen dat deze game uitgesteld zal gaan worden...For what it's worth

avatar van LikeAJedi
centurion81 schreef:

Ik hoop écht niet dat de game uitgesteld word. Ik hoop dat er überhaupt geen enkele game word uitgesteld.

LikeAJedi schreef:

Toch 'n kleine vertraging van drie weken, nwe releasedate: 17 juli 2020!

Was je dronken.

Confusie schreef:
Was je dronken.

Goed punt, I wish I was drunk, haha..Nou ja, dan had ik nu een kater gehad, dus ook weer niet

Nee, onhandigheid met de website op de telefoon Inmiddels aangepast