NightCry (2016)

Alternatieve titel: Project Scissors: NightCry

PC / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Nude Maker
Uitgegeven door Playism

Verwelkomd aan boord van een luxueuze cruiseschip, besteed je je tijd aan het genieten van deze zeldzame aangelegenheid. Maar op het hoogtepunt van de avond brengt een moord alles tot stilstand. Al snel breekt er paniek uit en wordt de schuld rond het schip geworpen, als de gasten elkaar beginnen te wantrouwen. Als de avond valt en er weer een kreet door het schip galmt, begint de ware nachtmerrie. Zoek naar antwoorden en red jezelf en anderen van een gruwelijk einde.