Block-a-Pix Colour (2018)

Nintendo 3DS
Puzzle

Ontwikkeld door Lightwood
Uitgegeven door Lightwood

Block-a-Pix Colour is een blokkenpuzzel waarin ieder veld een verborgen afbeelding bevat. Onthul de afbeelding door het veld op te delen in kleinere rechthoekige blokken. Ieder blok dient een getal te bevatten voor het aantal vierkantjes binnen het blok en de juiste kleur van het blok. Iedere puzzel in Block-a-Pix Colour kan worden opgelost door logisch te redeneren. Je hoeft dus nooit te gokken wat je moet doen! Deze game bevat 120 exclusieve puzzels. De puzzels variëren in moeilijkheid en grootte, van kleine inleidende puzzels tot enorm gedetailleerde afbeeldingen waarbij je het beeld moet verschuiven om alles te kunnen zien.