Wizard of Legend (2018)

Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4 / PC / Macintosh

Ontwikkeld door Contingent99
Uitgegeven door Contingent99 en Humble Bundle

Wizard of Legend is een snelle dungeoncrawler waar alles draait om dynamische, magische gevechten. Beweeg snel en gebruik spreuken nog sneller om een verwoestende combo te creëren en op je vijanden af te vuren. Speel meer dan 100 spreuken vrij en ontdek krachtige spreukencombinaties. Met een scala aan elementaire spreuken kun je je eigen speelstijl ontwikkelen. Gooi je in de strijd of wacht rustig af terwijl je onderdanen het werk voor je doen. Neem een vriend mee en voltooi de Chaos Trials samen in de co-op-stand van Wizard of Legend.