Command & Conquer: Yuri's Revenge (2001)

Alternatieve titel: Command & Conquer: Red Alert 2 - Yuri's Revenge

Strategy

Ontwikkeld door Westwood
Uitgegeven door Electronic Arts

Yuri, de vroegere rechterhand van de minister van de Sovjet Unie, is een eigen weg in geslagen en wil de wereld overheersen. Kies voor Amerika of de Sovjet unie om Yuri zijn kwade plannen te dwarsbomen en hem uiteindelijk te verslaan.

Heb nooit doorgehad of die Yuri nou van een andere planeet kwam of aards was, maar ubervet waren hij en zijn leger wel. De gameplay en wapens e.d. werden verbeterd, maar de missies vond ik een pakje minder. Score blijft ongeveer hetzelfde ivm Red Alert II (4*).