Max en Merel Gaan naar de Stad (1996)

Adventure / Educational

Ontwikkeld door Tivola
Uitgegeven door Bombilla

Max en Merel gaan naar de stad is een interactief verhaal: van het kleine dorpje Netomdehoek naar de grote stad Heelwijdweg. Voor Max is logeren bij tante Lisa en z'n nichtje Merel een heel avontuur. Vooral als hij samen met Merel de stad in mag om boodschappen te doen voor het grote feest. Spannend, samen met de bus. En waar zullen ze alle boodschappen van tante Lisa's lijst vinden?

avatar van Barney Rubble
Dit is echt jeugdsentiment. Uiterst simpel point en klik-spel voor jonge kinderen. Niettemin sprak het op die leeftijd tot mijn verbeelding: als kind zie je de wereld nog als een groot avontuur. Dit spel ademt die sfeer ook wel. ( 1)

avatar van jellecomicgek72
Heb vroegah alleen Max en het gele sokjes spook heel wat keren uitgespeeld wat echt jeugdsentiment is. Deze had ik wel als demo maar nooit de volledige game gespeeld.

avatar van Princess Piranha
Oooh haha, van deze en van het gele sokjesspook had ik ook een demo! Zelfs al waren het demo's, hier ook flinke jeugdsentiment