Final Fantasy XV: Royal Pack (2018)

Alternatieve titel: Final Fantasy XV: Royal Edition

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Action / RPG

Ontwikkeld door Square Enix
Uitgegeven door Square Enix

In deze uitbreiding van Final Fantasy XV kunnen spelers eindelijk de controle nemen over Noctis' broeders, Gladio, Prompto en Ignis. Buiten nieuwe gebieden, accessoires, wapens, moves en monsters, bevat het ook nieuwe voertuigen, zoals de Royal Vessel, om de zeeën mee te verkennen. Ook kunnen spelers het nu opnemen tegen de oude heersers van Eos, de Rulers of Yore.

Even voor de duidelijkheid, de Royal Edition bevat:

Final Fantasy XV (2016)
Final Fantasy XV: Episode Gladiolus (2017)
Final Fantasy XV: Episode Prompto (2017)
Final Fantasy XV: Episode Ignis (2017)
Final Fantasy XV: Comrades (2017)
Final Fantasy XV: Royal Pack (2018)

En dan komt er nog season voor in 2019, The Dawn of the Future, bestaande uit 4 DLC's: Episode Ardyn, Episode Aranea, Episode Lunafreya en Episode Noctis.

Dan wacht ik nog wel even op de Supreme Royal Edition in 2020...

avatar van CarealotCarrot
Het verschil is dus dat je kan spelen met je vrienden (zoals Ignis?). Dat kon ook in mijn Day one Edition. Kon dan weer niet de dlc/episodes spelen.

De mogelijkheid om ook je buddies te besturen zat idd ook in de Dec 2017 1.19 patch voor de base game...
Mooi net nadat ik 'm had geplat .

Zonder Royal Pack heb je ook niet de boat content en uitgebreide eind Insomnia level in 't final chapter.