My Hero One's Justice (2018)

PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / PC
Action / Fighting

Ontwikkeld door Byking
Uitgegeven door Bandai Namco

Of je nu streeft naar het einde van de mensheid of ieder die hulp nodig heeft een hand wil toereiken - vecht voor jouw doel in My Hero's One Justice! De manga-reeks komt tot leven in deze arena brawler, welke je als één van de (anti-)helden uit de reeks laat spelen. Maak gebruik van de speciale krachten van jouw held, of roep je side-kicks erbij, en zet de arena in vuur en vlam!