Forgotton Anne (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door ThroughLine
Uitgegeven door Square Enix

Verbeeld je een plaats waar alle dingen die verloren en vergeten zijn naartoe gaan; oud speelgoed, stoffige brieven of een enkele sok. Deze wereld, The Forgotten Lands genaamd, bestaat wel degelijk. Diens inwoners, de Forgotlings, zijn een samenraapsel van al deze verloren gewaande voorwerpen, met een vurig verlangen om ooit weer in iemand herinnering op te duiken. In dit avontuur volg je Anne, welke al geruime tijd de orde bewaard in The Forgotten Lands. Ook zij wil dolgraag terugkeren naar de menselijke wereld. Maar een opstand in The Forgotten Lands lijkt roet in het eten te gooien...

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Hm. Dit ziet er wel interessant uit. Ik hoor / lees hier vandaag voor het eerst iets over. Komt toch al over een maandje uit.

Ik kende deze ook nog niet, interessant! Gaan we in de gaten houden.