Rogue Aces (2018)

PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch
Action / Flight

Ontwikkeld door Infinite State
Uitgegeven door Cruve

In deze dogfighter neem je het op tegen de Baron, welke samen met zijn handlangers - stuk voor stuk geduchte gevechtspiloten - een eilandengroep in handen heeft. Met slechts één leven en drie vliegtuigen dien je alle tegenstanders uit te schakelen en de eilanden, en haar bewoners, te bevrijden.

avatar van Waackx
Schijnt een erge goede Switch game zijn maar helaas naar mijn mening is de besturing een drama op de PS4.

't is al veel langer een erg goed PSVita game . Gisteren gespeeld en het herinnert me heel hard aan een Amiga game van Broderbund, ergens begin jaren 90.

Lijkt me trouwens een soort rogue-like aanpak, vermoedelijk ook daardoor de titel. Met je 3 vliegtuigen kun je namelijk niet zo veel missies overleven. En het enige dat er dan overblijft is de XP die je piloot vergaard heeft.

Grovonion schreef:

Wings of Fury