Gravel (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Racing / Sports

Ontwikkeld door Milestone
Uitgegeven door Milestone en Square Enix

Neem deel aan de ultieme offroad-uitdaging. Verken exotische locaties, bestuur iconische voertuigen in extreme omstandigheden, trotseer de kampioenen en word de ultieme Offroad Master. Blink uit in alle vier de spannende disciplines en steel de show met doodsverachtende sprongen en maniakale manoeuvres.

Toen Gran Turismo kwam, werd racen ineens ingewikkeld. Het moest realistischer, met meer instellingen en afstellingen. Dat is waar ik ben afgehaakt. Voor die tijd was ik een fervent racefanaat.

Het lijkt net of Gravel een product is van hoe racegames zouden zijn geweest als Gran Turismo nooit gemaakt zou zijn. Het lijkt een soort liefdesbaby van SEGA Rally/V-Rally en Monster Truck Madness, gemaakt in de Unreal 4 Engine.

Hier heb je een auto, dit is gas, dat is remmen, hier heb je een racebaan met blubber en schansen - succes ermee en denk vooral niet teveel na!

That's what I love - geen wapens, geen ingewikkelde controls, gewoon raggen!

4* (voor nu) voor deze game die ondanks dat het objectief waarschijnlijk geen baanbrekende toptitel is, wel degelijk een bepaald publiek zeer zou moeten aanspreken en kunnen bekoren!

Hop ook de Season Pass aangeschaft! Meer banen en paar extra wagens