Word Search by Powgi (2015)

Nintendo Switch / Nintendo 3DS / Nintendo Wii U / Apple iOS / Android / PlayStation 4 / PlayStation Vita
Puzzle

Ontwikkeld door Lightwood
Uitgegeven door Lightwood

ord Search by Powgi kent meer dan 300 puzzels. Tot vier spelers kunnen tegelijk puzzelen. Verbind extra controllers en ga online of kies voor de draadloze multiplayerstand. Daarin kun je de puzzels als team kraken, of tegen elkaar strijden om de beste score. Je kunt uiteraard ook in je eentje de puzzels oplossen. Maak je keuze uit 27 verschillende puzzelcategorieën en gebruik de touchscreenbediening voor een heerlijk ontspannende ervaring. Speel met het hele gezin, en gebruik de game als een leuke manier om spelling en woordenschat te oefenen. Powgi's woordzoekpuzzels zijn handgemaakt door experts.