Jurassic World Evolution (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Simulation

Ontwikkeld door Frontier
Uitgegeven door Frontier

Neem de leiding over de legendarische eilandengroep binnen het Muertes archipel en creëer het ultieme prehistorische entertainmentpark. Bio-engineer dinosaurussen uit DNA-stalen en herberg ze in je park zodat je enthousiaste bezoekers ze vol verwondering kunnen aanschouwen. Middels diepgaande management-tools dien je de perfecte omgeving te creëren, voor zowel de dinosaurussen als je gasten.

Oef, ben nooit zo van de sim games geweest, maar deze heeft mijn interesse.
Digitale versie komt een maandje eerder dan de fysieke versie. Nice

Kijk er ook enorm naar uit, al heb ik al een jaar Planet Coaster liggen waar ik ook nog mee moet beginnen. Maar een dinopark bouwen met dit soort beelden klinkt wel echt heel leuk.

avatar van bettafish14
Dit is toch wel een game waar ik naar uit kijk, hoopte al jaren op een 'vervolg' van Operation Genesis.

Hoewel ik normaal niet van het pre-orderen ben, kon ik het bij deze niet laten om voor de deluxe editie te gaan. Nog 3 weekjes en dan kunnen we beginnen.

Met al die dino's die voorbij komen, krijg ik zin in Dinocrisis. Jammer dat die nog geen remake heeft gekregen.