Gotcha Racing 2nd (2018)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Arc System Works
Uitgegeven door Arc System Works

Ontvang onderdelen uit de capsule-automaat en gebruik ze voor je eigen racewagen. Neem deel aan diverse races en baan je een weg naar de top van de Grand Prix. Er zijn ongeveer 700 verschillende onderdelen. Besteed het prijzengeld van de races aan de automaat voor willekeurige onderdelen. Upgrade je wagen om betere onderdelen te krijgen. Je kunt overgebleven onderdelen samensmelten om je wagen te verbeteren. Gebruik ze om je eigen, originele wagen te maken. De specificaties van je wagen zijn niet het enige dat telt. Gebruik de acties van je wagen om de concurrentie voor te blijven! Gebruik verschillende effecten, zoals variant, turbo, barrière en storing om je rivalen te verslaan. De eenvoudige besturing laat je heerlijk driften op de zestien parkoersen. Er zijn verschillende spelstanden voor zowel één als meer spelers.

Lijkt een leuke Micro Machines achtige racer waarin je bovendien online kunt racen en met enige diepgang qua customization. Het origineel kreeg prima reviews, deze gaat voor nu op de wishlist iig

Deze game is het niet voor mij. Heb het een serieuze kans gegeven, maar ik kom er niet in:

- De circuits tot nu toe vond ik vrij eentonig, de manier van upgraden en wagens unlocken saai en langdradig en als klap op de vuurpijl werd ik ietwat draaierig en misselijk van de snelheid waarmee nieuwe stukken circuit in beeld komen...

Mijn nostalgische aandrang naar een Micro Machines kloon is voorlopig weer geblust in ieder geval