Horizon Chase Turbo (2015)

Alternatieve titel: Horizon Chase

Apple iOS / Android / PlayStation 4 / PC / Nintendo Switch / Xbox One
Racing
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Aquiris
Uitgegeven door Aquiris

Deze meerspeler-racer brengt een oude aan arcade-klassiekers uit de jaren '80 en '90 - waaronder: Out Run, Lotus Turbo Challenge, Top Gear en Rush. Ieder rondje in deze racer poogt om je het gevoel van de klassieke gameplay uit de voorgenoemde games terug te doen beleven. Race door meerdere werelden in één van de twaalf toernooien - en neem het op tegen drie andere spelers in splitscreen.

mrdig schreef:
Alles gedaan met de Macchina, blijft mijn favoriet. Zelfs de auto die je krijgt na 100% complete vind ik minder.

Nu rest mij nog 2 tournooien en 2 endurance runs, gaat pittig worden.

Ik had de World Tour al wel uitgespeeld maar vind het spel zo leuk om te doen dat ik aan het completen ben geslagen, nu eerst door overal goud te halen. Moet nog Japan en Hawaii hiervoor doen en wat me opvalt is dat Macchina op de wat minder bochtige circuits een beetje langzaam is om bijtijds bij de nummer 1 te zijn.

Wat me ook opvalt is dat ik, nu ik het spel een dikke maand had laten liggen, bijna nergens meer in de top 50 van de Global Ranking sta. Ook weer een doel om mee aan de slag te kunnen

Grovonion jij al zover dat je deze game een cijfer wilt geven?

Ps: de officiële soundtrack staat op Spotify!

Grovonion jij al zover dat je deze game een cijfer wilt geven?
Na een 10-tal uur racen mag dat al wel, zekers?

Grovonion schreef:
Na een 10-tal uur racen mag dat al wel, zekers?

Haha tuurlijk, een cijfer kun je altijd later nog bijstellen toch? En volgens mij ben jij ergens halverwege India beland al toch?

centurion81 schreef:
En volgens mij ben jij ergens halverwege India beland al toch?
Drie-kwart Australie en ook "al" China unlocked.

Grovonion schreef:
Drie-kwart Australie en ook "al" China unlocked.

Nou dan heb je bijna de hele world tour ook wel gezien!

Grovonion jij al zover dat je deze game een cijfer wilt geven?

Ps: de officiële soundtrack staat op Spotify!

Lekker bezig! Maar wat is jullie favoriete auto? Verder deze game al een tijdje niet meer aangeraakt, maar ergens kriebelt het nog om die 2 laatste toernooien en endurance runs te halen. Ben alleen bang dat ik er weer even in moet komen. De tracks zaten nl aardig in mijn hoofd en dat is ook wel nodig wil je de game helemaal conpleten.