Yoshi's Crafted World (2019)

Nintendo Switch
Platform / Action

Ontwikkeld door Nintendo

Beleef samen met Yoshi een gloednieuw avontuur dat een volledig nieuwe draai geeft aan side-scrolling platformgames. Verken een grote wereld die wel wat wegheeft van een kijkdoos, waarin ieder side-scrolling level naast de traditionele voorkant ook een keerzijde vol verrassingen heeft. Loods Yoshi naar het einde van ieder level en zoek ondertussen naar allerlei items. Je kunt ook samen met een vriend spelen.

• vanaf 29 maart te koop voor de Nintendo Switch

Een game van Nintendo zelf is altijd welkom en helemaal als het een van de star karakters betreft. Yoshi!!!

Erg benieuwd naar deze. woolly World is toch alweer even geleden en heb ik me erg mee vermaakt.

centurion81 (crew)
Ik vind de cardboard levels erg in sync met de Nintendo Labo producten. Zou dat met opzet zo gedaan zijn?

avatar van mister-fool
Zou me niks verbazen. Nintendo lijkt het afgelopen decennium een beetje een knutselfocus te hebben: papier, wol en nu dus karton.

avatar van Apieknar
Hier kijk ik naar uit na het geweldige Yoshi's Woolly World.

Ziet er super uit, maar het lijkt me ook als ik de trailer zie wat makkelijk er erg gericht op jonge gamers qua uitdaging en sfeer. Of zit ik er naast? Dat heb ik ook al een beetje met die nieuwe Kirby game.

Hedendaagse Nintendo en/of Yoshi games kunnen uitdagend zijn als je voor de 100% completion gaat. Verwacht ik dus ook weer bij deze

avatar van Onderhond
Yoshi ligt dichter bij Mario dan bij Kirby qua moeilijkheidsgraad. Eenvoudig om de eindbaas te halen, maar best taai als je 100% wil voltooien.

avatar van Princess Piranha
Wat zij zeggen Tenminste, bij Wooly World was dat ook, neem aan bij deze game net zo. Voor de rest is het vooral veel creativiteit en sfeer. Meestal gewoon lekker op je eigen tempo.

Ik kijk echt enorm uit naar deze game!

centurion81 (crew)
Gister na afloop van de Smash Direct een stukje gameplay van deze game gezien in Treehouse live, ziet er echt geweldig sfeervol en mooi uit, ik kijk er inmiddels ook naar uit

centurion81 (crew)
De game komt op 29 maart uit, er is gisteren ook een nieuwe story trailer verschenen:

Yoshi’s Crafted World - Story Trailer - Nintendo Switch - YouTube

avatar van Princess Piranha
Yes! Eindelijk een release datum! Tevens de datum van het einde van mijn stage, dus ik kan goed de tijd nemen voor deze game