Agony (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door MadMind
Uitgegeven door MadMind en PlayWay

Je begint je reis als een gekwelde ziel, dolend door de diepten van de hel, zonder herinneringen aan je verleden. Het speciale vermogen om mensen op je pad over te nemen en zelfs eenvoudige demonen te bezitten, geeft je de nodige maatregelen om te overleven in de extreme omstandigheden waarin je je bevindt. Door de vijandige omgeving te verkennen en in wisselwerking te treden met andere vermoeide zielen, ontdek je dat er maar één manier is om uit de hel te ontsnappen, en het zal een ontmoeting met de mystieke Rode Godin vereisen.

All Seeing Fish
Dit ziet er wel heeeeeeeeel erg vet uit!!!

avatar van Mithrandir
1,0
Ik ga nog geen woorden aan deze Game? vuilmaken, maar deze description over de game zegt meer dan genoeg....gauw verder met Path of Exile op de Playstation 4....

"Agony represents everything that a horror videogame should never become. Agony is, true to its name and intentions, a hellish experience"

en wordt straks misschien een van de duurdere games fysiek op de PS4...?? Niemand koopt/kocht deze stinker.

avatar van Mithrandir
1,0
Het concept en idee van de game is geweldig bedacht maar de uitwerking en het design van de game, maakt het weer te niet. Zonde, want de trailers waren tof, maar strookt niet in wat de game je werkelijk presenteert...jammer eigenlijk.