The Long Reach (2018)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / PC / Macintosh / Xbox One / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Painted Black
Uitgegeven door Merge

The Long Reach is gesitueerd in New Hampshire, in de fictieve stad Baervox. Het spel haalt zijn inspiratie uit Lone Survivor en The Cave en alle klassieke avonturen (met als verschil dat The Long Reach zich in het heden afspeelt). Je speelt niet in een postapocalyptische wereld en je verkent geen fantasiewereld vol feeën. Je zit er middenin, net om de hoek van waar je je boodschappen doet.