Hello Neighbor (2017)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / Android / Apple iOS
Puzzle / Action

Ontwikkeld door Dynamic Pixels
Uitgegeven door tinyBuild en Gearbox

Terwijl je rustig buiten aan het spelen bent, hoor je plotseling een afgrijselijke schreeuw, komend uit het huis van je nieuwe overbuurman. Als je besluit een kijkje te nemen, ontdek je dat hij zijn kelder heeft omgebouwd tot een ondergrondse kerker. Lukt het je om uit te vinden wat hier aan de hand is, zonder zelf gevangen te worden?

Ik ben inmiddels beland ergens in Act 3, maar tot nu toe valt het spel erg tegen. Er zijn veel bugs/glitches te vinden, de controls varieren tussen niet optimaal en ronduit vreselijk (een knop ingedrukt houden om iets op te pakken, gooien is eenzelfde knop als het item neerzetten) en de puzzels / uit te voeren acties voelen erg onlogisch en vergezocht. Ik verwacht momenteel geen hoge score in de toekomst.. Als ik het spel uberhaupt uitgespeeld ga krijgen.