Travis Strikes Again: No More Heroes (2019)

Alternatieve titel: Torabisu Sutoraikusu Agein: Nō Moa Hīrōzu

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Grasshopper
Uitgegeven door Marvelous

Zeven jaar na de gebeurtenissen in No More Heroes 2, heeft befaamde huurmoordenaar Travis Touchdown besloten zich terug te trekken van de ranglijstwedstrijden van de UAA. Hij woont nu ondergedoken in een camper in het zuiden van de Verenigde Staten, waar hij zijn tijd doorbrengt met het spelen van videogames. Maar de voormalige professionele honkbalspeler, nu moordenaar, Badman heeft gezworen wraak te nemen op Travis, voor het vermoorden van zijn dochter Bad Girl. Wanneer Badman hem opspoort en aanvalt, worden de twee getransporteerd naar de demonische "Death Drive MK-II", een bezeten geannuleerde console gemaakt door Dr. Juvenile.

Zo’n zin in deze game. Voorgaande twee ook met veel plezier gespeeld!

Trailer beloofd iig veel goeds. Ik hou van dit stijltje

Speel zeven games in Travis Strikes Again: No More Heroes - Trailer | Nieuws | Insidegamer.nl

Helaas is mijn initieel enthousiasme wat afgenomen. Ik had een volwaardige No More Heroes verwacht. Dit lijkt me wat teveel op een collectie mini-games met een relatief korte speelduur. Kan me natuurlijk nog altijd vergissen, zeker omdat er niet bizar veel gameplay is vrijgegeven. Maar het lijkt me niet echt iets waar ik bvb de volle 60 euro voor zou neertellen.

Ben ik niet zo bang voor. Stijl is dope en komt met adventure mode story

Day one aanschaf voor mij.

Nou ik blijf wel benieuw op zich. Suda 51 blijft wat mij betreft wel een top designer met zijn creatieve, wacky over-the-top games. Ik wacht het dus sowieso netjes af.

Game word zo rond de 29,- zag ik.

Maar ga eerijk gezegd wel meer en meer twijfelen of ik deze wel aanschaf......

Sinner schreef:

Dat is precies mijn idee..

No More Heroes: Travis Strikes Again - Review - Travis Strikes Again: No More Heroes Review - nl.ign.com

Middelmatig en compleet verstoken van diepgang bevonden door IGN zoals eigenlijk al verwacht...
R.I.P Travis Touchdown Eeuwig zonde hoor..

Reviews zijn erg divers. De een vind het een waardig Suda51 avontuur en de ander vind hem te beperkt.
Metacritic zijn 51 reviews tot heden, met gemiddeld resultaat van 7.0

Ik sla toch over.

Mja...wat ik er tot nog toe van gezien heb lijkt het me niet bepaald een topper. Ik houd wel van de bizarre Suda51 games maar dit lijkt echt gewoon teveel alsof het mini-games zijn die normaliter in een 'echte' No More Heroes game hadden moeten zitten als bonus of dergelijks. Ik kan me niet voorstellen dat het erg goed gaat verkopen. En aangezien Suda51 al heeft laten verstaan dat een eventuele No more Heroes 3 afhangt van de verkoopsaantallen van Travis Strikes Again...lijkt het me erg sterk dat we hier nog een deel van gaan zien.

Nou ben ik nog altijd geen fan van remasters maar als je dan toch een remaster had moeten doen - dan kom - had beide Wii delen in een mooie collectie uitgebracht voor de Switch. Dat zou een 40 euro wel waard zijn met het aantal uur plezier dat je eruit haalt. Had je als extra incentive misschien dit op een bonus disc of zo kunnen pleuren.

Sinner schreef:

Dat zou ik erg spijtig vinden.

Ondanks dat ik groot fan ben van Suda51 (Killer 7 blijft een van mijn beste games die ik ooit heb gespeeld) en dat deze game “maar” 29,- euro kost (digitaal), haak ik toch af. Jammer, het er meer van verwacht/gehoopt

Killer7 (2005) -marco-.... dat was ook mijn favoriet, er zou toch nog een remake van komen?.
Het verhaal in dat spel was zo open en vreemd dat als het opnieuw zou worden uitgebracht dan zou ik het als een nieuw spel ervaren. Wat een gave stijl en sfeer had dat spel he..