Mario Tennis Aces (2018)

Nintendo Switch
Sports

Ontwikkeld door Camelot

Deze editie van Mario Tennis kent meer dan 15 speelbare personages met unieke, kenmerkende eigenschappen. De verhaalstand is voor het eerst terug sinds Mario Tennis: Power Tour op de Game Boy Advance. Deze keer krijg je gameplay met een nieuw smaakje, verschillende nieuwe missies, eindbaasgevechten en meer. Het spel kent tot vier spelers lokale en online multiplayer. De game kan zowel met de bewegingssensoren van de joycons als met traditionele controls gespeeld worden.

Per vandaag dus een week gratis te spelen op Switch Online.

Effe wachten tot ik terug ben, hier in China werkt de switch wel online (ik kan bv. kopen in de eshop), maar mijn online abonnement (h)erkent hij niet...Ik had wel de demo destijds gespeeld, en die had me niet zo denderend overtuigd.

Uurtje gespeeld, best leuk hoor. Wel erg arcade, dus na een weekje vind ik het vermoedelijk ook wel weer genoeg.

Leuke game zeg. Niet gedacht, maar denk er sterk over dit gewoon te kopen om het ook na de proefweek te spelen. Speelt erg lekker, de klassieke Nintendo vibe is aanwezig en het is uitdagender dan ik dacht.