Midnight Deluxe (2018)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation Vita
Puzzle / Action

Ontwikkeld door Petite
Uitgegeven door Ratalaika

Gebruik je controller of het touchscreen om Midnight de nachtelijke hemel in te lanceren, maar pas op! De wereld van Midnight is een gevaarlijke, dankzij onder meer scherpe punten, cirkelzagen en vele andere gevaarlijke objecten. Zelfs als je erin slaagt om Midnight in de veilige zone te krijgen zodat je door mag naar het volgende level, is er de toegevoegde uitdaging om ieder level af te ronden in het kleinst mogelijke aantal shots om alle drie de sterren te krijgen.