Crossing Souls (2018)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Fourattic
Uitgegeven door Devolver Digital

Californië 1986. De hechte groep vrienden, Chris, Math, Charlie, Big Joe en Kevin, ontdekt een mysterieuze roze steen die het mogelijk maakt om tussen dimensies te reizen. Deze bende zal de zomer van hun leven beleven in een avontuur waarbij ze betrokken zullen raken bij een gigantische samenzwering van de overheid.

Ghehe, dit verhaaltje en de cover lijken wel een soort inspiratie voor Stranger Things te zijn geweest

avatar van Eraser2
Ik denk eerder andersom want volgens mij is deze game pas in 2018 gereleased en niet in 2008.

Enfin prachtige animatiefilmpjes, toffe soundtrack, goede humor en leuke referenties. Echter zijn de platformsecties die flink wat van de gameplay in beslag nemen haast game breaking frustrerend. Erg jammer.

Eraser2 schreef:

Thx! Aangepast!