Girls und Panzer: Dream Tank Match (2018)

PlayStation 4
Action / Simulation
single player / online

Ontwikkeld door Bandai Namco
Uitgegeven door Bandai Namco

Dit is een tank-game gebaseerd op de gelijknamige anime. Het speelt zich af in een wereld waarin panzerfahren, of rijden met een tank een ingeburgerd spel is, dat uitsluitend door vrouwen gespeeld wordt. In het spel bestuur je een van de tanks met een van de meisjes uit de anime. Het singleplayer verhaal kijkt terug op een aantal panzer-gevechten die zich in de anime afspeelden. Het spel ondersteunt ook online battles voor tot tien spelers.