Castle of Heart (2018)

Nintendo Switch
Action / Platform

Ontwikkeld door 7Levels
Uitgegeven door 7Levels

Dit is een klassieke actieplatformer. De game heeft een nieuwe kijk op de oude formule. Als speler bestuur je een vervloekte ridder die in steen is veranderd door een boze magiër. Hij zal moeten bewijzen dat liefde en moed zelfs de donkerste magie kan verslaan. Onze moedige held maakt een reis van een versteend dorpje naar het kasteel van de kwaadaardige heerser, en zal tijdens zijn queeste twintig levels in vier diverse omgevingen moeten voltooien. Hierbij maak je gebruik van diverse wapens.

Dit ziet er op het eerste zicht grafisch wel mooi uit, en is momenteel voor een euro te verkrijgen in de eShop. Maar als ik de kritieken zo lees misschien toch eerder een euro weggegooid geld?

Voor zover ik het lees of reviews gezien heb destijds zou dat wel het geval zijn ja. Veel cheap deaths en trial & error gameplay. Aan de andere kant...een euro. Da's nou ook weer niet echt het einde van de wereld....