Moto Racer 2 (1998)

PC / PlayStation

Ontwikkeld door Delphine

Het vervolg op Moto Racer. Maak het circuit onveilig met de vetste motors. Er zijn een aantal dingen verbeterd zoals de grahics, meer banen, meer modi en een editor om je eigen banen te creëeren. De game is ook in split-screen te spelen.

Hier heb ik me aardig lang mee vermaakt. In die tijd waren de graphics en geluid in mijn ogen erg goed. Het was voor mij volgens mij ook één van de eerste serieuze motorrace games die ik speelde.

avatar van paulisdik
Hadouken schreef:

Ik vond het eerste deel veel leuker.

paulisdik schreef:

Ik vond het eerste deel veel leuker.

Ik weet niet zeker meer of ik het eerste deel heb gespeeld, en wat ik er dan van vond.

avatar van paulisdik
Ik vind het derde het leukst die heet Moto Racer : World Tour
Alleen ik heb al 5 games in de wachtrij staan.