FIFA World Cup: Germany 2006 (2006)

Alternatieve titel: 2006 FIFA World Cup Germany

Game Boy Advance / Nintendo DS / Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox / Xbox 360
Sports
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Electronic Arts

FIFA World Cup: Germany 2006 bevat alle 127 nationale teams en twaalf officiële stadions. Een belangrijke rol is weggelegd voor de Global Challenge speelmodus. Een modus waarin je onder andere klassieke momenten uit de World Cup geschiedenis kunt naspelen. Er is veel content vrijspeelbaar, zoals legendarische spelers. Uiteraard is het ook mogelijk het wereldkampioenschap voetbal 2006 in Duitsland te spelen met elk land naar keuze.

avatar van avdj
Toch wel een erg leuk spel. Vooral de mogelijkheid oude finales te spelen vond ik interessant. Verder konden er weer allerlei outfits worden vrijgespeeld die de replaywaarde verhoogt. De aankleding vond ik ook prima. Stuk beter dan zijn voorganger.