FIFA World Cup: Germany 2006 (2006)

Alternatieve titel: 2006 FIFA World Cup Germany

Game Boy Advance / Nintendo DS / Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox / Xbox 360
Sports
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Electronic Arts

FIFA World Cup: Germany 2006 bevat alle 127 nationale teams en twaalf officiële stadions. Een belangrijke rol is weggelegd voor de Global Challenge speelmodus. Een modus waarin je onder andere klassieke momenten uit de World Cup geschiedenis kunt naspelen. Er is veel content vrijspeelbaar, zoals legendarische spelers. Uiteraard is het ook mogelijk het wereldkampioenschap voetbal 2006 in Duitsland te spelen met elk land naar keuze.

Eigenlijk gewoon een topper(tje) (PC), maar wat jammer is dat de verdediging zich vaak zowat op middenveld bevond, waardoor er extreem veel gaten vielen waardoor je erg gemakkelijk één tegen één kwam voor de keeper. Je kreeg daardoor uitslagen als 12-11 ofzo, als je tegen een vriend speelde. Dat is dus het grootste minpunt, daarom niet hoger dan 3,5*. Ook was het maken van mooie goals ook een stuk makkelijker dan in vorige delen, wat ik wel leuk vond .

Heb deze Game nooit gekocht, waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien omdat er ook zoveel andere leuke Games zijn en ik de voetbalgames een beetje zat begin te worden. Wel verheug ik me op de nieuwe PES-Game. Deze nooit geprobeerd maar hij schijnt geloof ik wel leuk te zijn. Is hij moeilijk of juist makkelijk uit te spelen?

avatar van Nanne-1995
leuk en orgineel vooral van Fifa.

maar ik vind dat ze wel iets meer na hadden na moeten denken. waarom wel Bobson en geen Huntelaar.

naar mijn mening het beste fifa spel ooit

avatar van dangerous-beast
Het beste Fifa spel ooit? niet overdrijven. het is het op een na beste Fifa spel ooit.

Een goed spel een 4,5.

dangerous-beast schreef:

Een goed spel een 4,5.

Jij wil niet weten hoe erg ik Fifa vind ondanks na 08 gespeelt te hebben ik dat ook een aardig spel vond

avatar van Piccolo
dit spel speelt gewoon super lekker

tegenover alle andere fifa's vind ik dit het slechtste van allemaal

kevin15 schreef:
tegenover alle andere fifa's vind ik dit het slechtste van allemaal

argumenten??

de graphics zijn niet zo mooi als Fifa 2006, 2005 en 2004.
en het is ook niet zo boeiend omdat je met de andere veel meer kunt doen

avatar van Marcellussss
Verschrikkelijk als realistisch spel, maar geweldig qua arcade. Al die extra's met grenzen uitzetten, zwevende bal en dubbele snelheid. Geweldig.

crespo, je vraagt naar argumenten maar wat zeg jij:
naar mijn mening het beste fifa spel tot nu toe :S

4,90 bij dixons voor de xbox 360

joeri592
haaha ik spel motej e echt kopen als je snel achvievments wilt halen voor de 360, in een half uurtje heb j ealle achievments 1000 gamerscore!!!
win een toernooi, 500 gamerscore!!!
win 1 wedstreid 150 gamerscore
win 1 challange 150 gamerscore
win alle challenges200 gamerscore

joeri592
wat heb ik eigenlijk slordig geschreven bij me vorige bericht

Een mens verandert per maand zo te zien

avatar van Tha Luz
haha ja inderdaad viel mij ook al op

joeri592 schreef:
crespo, je vraagt naar argumenten maar wat zeg jij:
naar mijn mening het beste fifa spel tot nu toe :S

4,90 bij dixons voor de xbox 360

Ja das waar,, Ik zal het vertellen. Als eerste vind ik de graphics heel vernieuwend. Net zoals de sfeer van het publiek en de uitwerking van stadions. De mode bestaat niet alleen uit het kampioenschap zelf maar heeft ook andere toepassingen wat leuk is uitgwerkt. Daarnaast is de gameplay erg goed. Die samen met FIFA 1998 en FIFA 09 het beste zijn

0,5
Ik was verbaasd toen ik dit spel laatst speelde, er is eigenlijk sinds Fifa 98 nauwelijks vooruitgang geboekt. Oké, grafisch ziet het er iets beter uit, maar de gameplay is nog net zo houterig, alles gaat volgens dezelfde patronen, er zijn maar een paar dingen mogelijk. Verder zijn de tegenstanders allemaal even sterk (of niet sterk), of je tegen Italië of San Marino speelt: er is geen verschil. Dramatisch slecht spel.

avatar van avdj
Toch wel een erg leuk spel. Vooral de mogelijkheid oude finales te spelen vond ik interessant. Verder konden er weer allerlei outfits worden vrijgespeeld die de replaywaarde verhoogt. De aankleding vond ik ook prima. Stuk beter dan zijn voorganger.

avatar van SonnyHolmes
Slechte spel het is eigenlijk gewoon fifa maar je kan alleen wk spelen.
Spel krijgt een punt extra omdat robben op de cover staat.