Star Wars: Yoda Stories (1997)

Game Boy Color / PC
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door LucasArts
Uitgegeven door LucasArts en THQ

Grijp je lichtzwaard en vergezel Luke Skywalker tijdens zijn training bij Yoda om een Jedi te worden. Speel één van de duizenden verschillende avonturen op de zandplaneet Tatooine, de bosmaan Endor of de ijsvlaktes van Hoth. Verzamel vreemde voorwerpen en wapens om verschillende puzzels op te lossen en zo het keizerrijk de ene na de andere klap toe te dienen.

neo (crew)
Dit was toen de tweede uit de Desktop serie die Lucasarts uitbracht na een al eerdere Indiana Jones. Niet zo lief als Zelda (ik vergelijk nu eenmaal alles wat ook maar een erop lijkt ermee), maar toch een behoorlijke game. Had veel missies waar ik alleen naar verloop van tijd geen trek meer in had. 4 sterren

avatar van Jelle
Heel wat uurtjes inzitten

avatar van Jim Carrey
Op de Gameboy Color is het Spel niet zo zeer Leuk wel ziet Yoda zelf er geinig uit en beleef je er een heleboel Lol aan dus toch de moeite waard .

* * *