Dustoff Heli Rescue 2 (2017)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / PC / Apple iOS / Android

Ontwikkeld door Invictus
Uitgegeven door Invictus, Rainyfrog en Ratalaika

Kruip achter de stuurknuppel van een gevechtshelikopter en begeef je achter vijandelijke linies terwijl je zwaar onder vuur genomen wordt! Speel door 35 spannende missies waarbij je onder meer gijzelaars moet redden, luchtsteun moet bieden, konvooien moet beschermen of vijanden moet uitschakelen. Ga de strijd aan in winderige woestijnen, sneeuwstormen of brandende bossen, en baan jezelf een weg door kronkelende grotten op zoek naar je manschappen. Kies uit twaalf verschillende helikopters en rust deze uit met telkens krachtigere wapens en raketten in je strijd tegen de vijand.