Secret of Mana (2018)

PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Square Enix
Uitgegeven door Square Enix

Herbeleef het verhaal uit de JRPG-klassieker "Secret of Mana" uit 1993 opnieuw in deze 3D-remake. Volg wederom het avontuur van Randi, Primm en Popoi in een hernieuwde versie, voorzien van 3D graphics en cutscenes, en een gemoderniseerde battle engine. In het spel neem je de rol aan van Randi, een jonge jongen welke de zware taak toebedeeld krijgt om het magische element Mana, dat al eeuwen je dorp beschermt, te bemachtigen. Dit aan de hand van het legendarische Mana Zwaard, en bijgestaan door je vrienden Primm en Popoi.