Anthem (2019)

Shooter / Action
single player / online

Ontwikkeld door BioWare
Uitgegeven door Electronic Arts

In deze open-wereld actiegame neem je de rol aan van Freelancer. Aan de hand van team-based gameplay ga je de strijd aan met plunderaars en vijandige beesten, dit door middel van een exosuit genaamd Javelin. Deze Javelin verschaft je bovenmenselijke krachten. Hoe je het exosuit uitrust bepaal je zelf - zo kun je kiezen voor een lichte bepantsering welke je snel maakt, of een zware bepantsering met de nadruk of kracht.

• vanaf vrijdag 22 februari te koop voor de PC
  • vanaf vrijdag 22 februari te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf vrijdag 22 februari te koop voor de Xbox One

Vandaag de demo gespeeld. Wat gelijk opviel is de prachtige wereld en de geweldig soepele controls. Het speelt heerlijk.

Doet me een beetje denken aan een kruising tussen Lost Planet en The Division.
Zo maar even een pre-order plaatsen.

Demo ook maar even binnenhalen dan, ergens wel benieuwd naar de game.

Demo? Totale flop. Binnengehaald, wat in de hub kunnen rondwandelen en tot drie keer toe bij het laden van een missie liep het vast. Heb het er maar afgegooid dan. Overigens hebben hopen mensen er last van gehad. Geen al te beste eerste kennismaking.

Ja er waren nogal wat problemen met de demo. Triest. Zelf heb ik wel een missie kunnen doen met 3 random dudes. En ik moet zeggen: het speelde wel heel erg fijn. Ben nu wel benieuwd naar de uiteindelijke versie en reviews.

The full game bevalt me prima tot heden (early access )

Zoveel mooier en beter al dan de demo!

De opening vond in echt awsome, wat een sfeer, wat een setting en heerlijke gameplay

avatar van horizon
Hebben ze de hub aangepast? Die voelde namelijk geforceerd traag in de demo. GameplAy had wel potentie .
Mag je bij freeroam over de hele map heen of krijg je melding dat je uit gebied gaat?

Hub voelde in de demo wat leeg en saai nu een stuk boeiender!

Je kan gewoon de hele map over.

Er is zoveel te doen, verzamelen, craften, upgraden, challenges, lvl’n, events, story etc etc

Dat allemaal in een prachtige wereld, redelijk boeiend verhaal tot heden en de controls zijn ook nog eens top.

Ben blij dat ik me niet heb laten afschrikken door de demo! Die was leeg en kaal.