King's Quest 3: To Heir is Human (1986)

Apple II / Atari ST / Commodore Amiga / Macintosh / PC / TRS-80

Ontwikkeld door Sierra
Uitgegeven door Sierra

Voor het derde deel uit de reeks moeten we naar het land Llewdor. Daar woont een slechte tovenaar met de naam Manannan. Deze heeft de krankzinnige gewoonte om zijn leerjongens in een hoopje as te veranderen als ze volwassen worden. De tovenaar wil immers het gevaar niet lopen dat een leerjongen hem zou bestoken met zijn eigen magie. Dit keer speel jij de arme leerjongen van Manannan en je hebt niet veel tijd meer. Je moet ontsnappen! Wanneer je meester het kasteel verlaat, moet je je verdiepen in zijn spreukenboeken. Om ingrediënten bij elkaar te sprokkelen kun je naar het nabijgelegen dorp. Zorg wel dat je op tijd terug bent, want Manannan is niet vergevingsgezind!

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.