Gorogoa (2017)

Nintendo Switch / PC / Apple iOS / PlayStation 4
Puzzle

Ontwikkeld door Buried Signal
Uitgegeven door Annapurna

Gorogoa is een vernieuwende game in het puzzelgenre. Het verhaal bevat prachtige met de hand getekende illustraties van Jason Roberts. De gameplay van Gorogoa bestaat uit rijk geïllustreerde panelen die spelers op een fantasierijke wijze kunnen herschikken en combineren om puzzels op te lossen. Jason Roberts maakte talloze kleine, gedetailleerde en handgetekende illustraties om de indrukwekkende omvang van Gorogoa's verhaallijn voor te stellen.