Stern Pinball Arcade (2016)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / PC / Apple iOS / Android
Pinball

Ontwikkeld door FarSight
Uitgegeven door FarSight

Stern Pinball Inc is in de weer geweest om de allerbekendste flipperkasten digitaal te maken. Je kunt ze nu spelen in deze game. Ze zijn tot op heden de meest ervaren en grootste fabrikant van echte flipperkasten.

Op de dag dat Pinball FX3 uitkwam voor de Switch, kwam ook deze uit. Nog niet geprobeerd, maar ook deze is voor gratis te downloaden, dus ik ga 'm wel 'n spin geven

Heb vanavond de demo gespeeld en die viel me behoorlijk tegen. Ik zou zeggen probeer het zelf, maar Pinball FX3 heeft mijn voorkeur

centurion81 schreef:

Ja maar we zijn ook wel erg verwend door Pinball FX3..
Daar kan deze Stern Pinball Arcade niet tegen op.. het ziet er allemaal minder mooi uit en het komt wat simpeler over. Het speelt wel goed en het is leuk om die klassiekers weer eens te zien.
Maar dan houd het ook wel op....

Gooit het op een meer realistische aanpak en komt uiteindelijk juist daarmee net wat meer flets minder spetterend voor de dag.

Lijkt toch net tekort te schieten in het licht rond de wetten van tijd en ruimte tartende toeters en bellen binnen het eerder genoemde Pinball FX3.

Momenteel toch wel je meest waarschijnlijke go to oplossing wat betreft een stevig hedendaags verantwoord knisperend flitsende flipperspel sessie.

Want laten we wel wezen:

Het concept gaat toch alweer eventjes terug.

Nu bij de Action kun je hem halen (Switch versie) voor maar 8 euro!
Een leeg doosje met een code er in dat dan weer wel.

Het is allemaal wat houterig en minder mooi gemaakt maar de nostalgie factor is groot en vermakelijk blijft het.

Dank voor de tip. Heb ik dat ook maar even gedaan. Rest van het aanbod niet al te verheffend maar dit is wel geinig voor die paar knaken.

Zitten toch zeker wel een paar lache kasten bij.

Leuke tip. Ook maar even wezen oppikken op weg naar huis vandaag. Een leuke pinball game is nooit weg en samen met Pinball FX3 lijkt me dit toch wel zowat de meest uitgebreide van de hele massa.

Well vraag ik me af wat het verschil is tussen Stern Pinball Arcade en The Pinball Arcade - beiden lijken namelijk identiek dezelfde kasten te bevatten - of heeft eentje nog extra DLC?

Hoe dan ook is dit zeker wel zijn 8 euro waard.

Zo te zien bevat Pinball Arcade ook nog andere kasten naast die van Stern.

Confusie schreef:
Zo te zien bevat Pinball Arcade ook nog andere kasten naast die van Stern.

Klopt. Ben het zelf even wezen nakijken. Stern pinball bevat de volledige Stern collectie. Pinball Arcade kan je deze Stern ook als DLC packs dowloaden (wat nou natuurlijk geen zin meer heeft) plus een rits andere packs van andere uitgevers. Net zoals Pinball FX blijkbaar Williams in zijn repertoire heeft opgenomen.