In the Valley of Gods (2023)

Macintosh / PC

Ontwikkeld door Campo Santo
Uitgegeven door Campo Santo

Deze first-person adventure game situeert zich in Egypte in het jaar 1920. Stap in de schoenen van een regisseur wiens beste dagen erop zitten. Nu je niet meer aan de bak komt in Hollywood besluit je, om samen met een oude kompaan, af te reizen naar Egypte - voor een filmproject dat je eeuwige roem en rijkdom kan bezorgen, maar niet zonder gevaar is!

Deze game van de makers van Firewatch staat al sinds eind 2019 on hold. Of en wanneer deze weer wordt opgepakt is niet helder. Ik schuif vooralsnog de release date maar naar 2023, wellicht later weer verder

Voor wie het boeit, de mannen en vrouwen van Campo Santo hebben sinds 2019 hun tijd gestoken aan het bijdragen aan alf-Life: Alyx, Dota Underlords, Steam en diverse andere projecten.

Jammer, wmb.

avatar van legian
Ik dacht eigenlijk dat deze soort van onofficieel gecanceld was. Aangezien ze Valve verder ondersteunen sinds ze opgeslokt zijn.
Inderdaad erg jammer want Firewatch was een heerlijke game. En deze zag er voor zover ook erg goed uit.

avatar van Princess Piranha
Aaaaa ik had geen idee van de status van deze game. Paar maanden terug voor het eerst Firewatch gespeeld (die ik echt ongelooflijk goed vond ), dus stuitte daarna via de website van Campo Santo op deze game. Ook de Steampage is er gewoon, dus ik dacht meer van: "Oh, ze nemen gewoon hun tijd"

Maar nu ik even heb rondgezocht, is het inderdaad heel erg onzeker of ze er nog mee door gaan. Iemand van Campo Santo heeft dit gezegd: "In the Valley of Gods development is on hold—but it certainly feels like a project people can and may return to. And when that happens, we’ll find an exciting way to let fans know."

Op de een of andere manier klinkt dat niet erg veelbelovend