Pinball FX 3 (2017)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One
Pinball

Ontwikkeld door Zen
Uitgegeven door Zen

In dit derde deel in de Pinball FX serie kunnen spelers wederom hun flippervaardigheden testen op een verzameling nieuwe kasten. Ook is het mogelijk om kasten uit Pinball FX2 en Zen Pinball 2 over te zetten naar deze nieuwe game. De game is opgezet rondom competitieve multiplayer leaderboards en toernooien, die gebruikers dit keer zelf kunnen opzetten. Er is echter ook een singleplayermodus waarin je de fijne kneepjes en details van de verschillende kasten kan leren.

Heeft iemand een idee hoe je die 'oude' kasten die je al in bezit had.
In Zen Pinball 2 of Pinball Fx2 naar dit spel overzet?..

Geen idee maar heb de game ff gedownload...vet leuk weer es een pinball en wat een mooie kast en veel uitdagingen! Binnenkort maar ff een pack met extra kasten kopen ?

centurion81 schreef:

Hebt al een aardige score zie ik.

Eens kijken of ik er de komende dagen aan toe kan komen om je even in te halen.

Altijd leuk natuurlijk, een gratis flipperkast. Maar nog niet direct onder de indruk van de mogelijkheden wat betreft camerastandpunten vooral, of te dicht erop of te veraf lijkt het. Even wennen misschien.

Die flipperkast die vroeger bij Windows zat, die vond ik wel iets hebben altijd.

Hoppa 2 gratis flipper kasten erbij!
En een oude bekende, nu nog die oude kasten over zetten maar die optie zal later wel komen denk ik..
Ik kan iedere flipper fanaat dit spel aan raden.

Ik heb er 6 kasten bijgekocht....Archer, Family Guy, Bob's Burgers, American Dad en twee standaard Zenkasten.

Op Adventure Land heb ik zo hoog gescoord nu dat ik online tegen anderen kan spelen

Ik had al voor zo'n 75 euro aan flipperkasten gekocht..
Die jij opnoemt zijn allemaal top Centurion.. (behalve die vreemde Archer kast..)

banjo schreef:
Ik had al voor zo'n 75 euro aan flipperkasten gekocht..

Haha heb ook erg de neiging gewoon alles te kopen...

Ben bang dat ik er n nieuwe verslaving bij heb!

Ok heb alles gekocht en damn wat speelt dat lekker met 2 losse joycon in je handen ?

Krijg geen genoeg van dit spel! Inmiddels twee divisies gepromoveerd in de match up Begint nu serieus pittig te worden. Flipperen rules! =D

banjo ik zie dat jij er ook wat uren in hebt zitten - welke kasten heb jij?

centurion81 Bijna alle kasten maar dan op de Zen pinball 2 dus op de Wii-U..
En die zijn zoals je hier boven leest zo over te zetten op Pinball FX3...
Dat zijn namelijk de zelfde kasten maar dan zien ze er mooier uit en spelen ze soepeler.
Maar ik heb geen idee hoe ik ze over moet zetten..
Mijn favoriete kasten waren wel South Park, Plants vs zombies, Tesla, Earth Defense, Family Guy, Bob's burgers en een paar Star wars kasten en ik wil de Bethesda kasten nog kopen..
De Skyrim flipper kast schijnt geweldig te zijn .

banjo schreef:
En die zijn zoals je hier boven leest zo over te zetten op Pinball FX3...Maar ik heb geen idee hoe ik ze over moet zetten..

Niet. Simpel antwoord. Dat stond al in meerdere news items de laatste maanden en eveneens op de site van Pinball Fx Pinball FX3 FAQ. Jammer maar helaas dus.

Sinner het was ook te mooi om waar te zijn...

Ach. Troost je. Ik kan mijn tafels ook niet overzetten. Ik heb 90% van de tafels op mijn PS3, maar heb nu een Xbox One - mijn Xbox account staat echter onder een ander mail adres dus overzetten lukt ook niet. Mijn Steam account op PC heeft overigens ook weer een ander mail adres - dus ook de tafels naar daar overzetten is geen optie. Nu ja - vroeg of laat komt er toch een PS4 in huis dus geduld hebben maar....

Overigens staat er ook bij dat ze momenteel geen oplossing hiervoor hebben - misschien dat ze alsnog met een oplossing komen voor de Nintendo versie. Het zou wel netjes zijn. Ik zie me Zen Pinball / FX3 namelijk ook echt wel op de Switch spelen als het zo ver is. Ideaal voor even een kwartiertje vertier.

Ja maar Sinner ik heb een filmpje gezien op Youtube waar in je zag dat het over zetten van al je oude kasten naar die nieuwe Pinball Fx 3 software wel zeker een optie was..
Ik zal het eens op zoeken..

En ik wacht zeker nog even met het aanschaffen van flipperkasten...
Totdat ik het zeker weet.

Nou centurion81 kom maar op met je hoge scores!.
Ik ben klaar voor wat concurrentie .

Haha kun je mijn scores zien? Ik ben momenteel hooked aan Lego City Undercover =)

centurion81 schreef:

Ja kun je die van mij niet zien?

banjo schreef:

Ja kun je die van mij niet zien?

Toch wel ? binnenkort maar ff weer los gaan ?

Vermakelijk en verslavend dit. Binnenkort maar even wat meer kasten aanschaffen.
Jammer dat er nog een hoop kasten ontbreken op de Switch.
Wellicht ook ff op de Xbox one checken.

-marco- schreef:

Jammer dat er nog een hoop kasten ontbreken op de Switch.
Wellicht ook ff op de Xbox one checken.

Wordt wel aan gewerkt hoor, licenties van o.a. de Star Wars en Marvel kasten regelen. Medewerker van Zen heeft keer aangegeven: "werken er dagelijks aan, vinden zelf ook spijtig dat dit niet op day 1 gefixt was".

Stap denk toch over naar Xbox. Meer keuze in kasten en ziet er allemaal net ff wat strakker uit.

Vraag me af wat het kost om alle tafels te downen. Denk rond 150,-

Vraag me af wat het kost om alle tafels te downen. Denk rond 150,-

Haha ja dat geloof ik best! Ik las dat er best vaak aanbiedingen zijn, misschien niet alles in 1x willen doen dan ^^

Haha ja. Dat is wel vaak mijn probleem. Wil het NU hebben

Doom tafel is heel dope!! Een van mijn favorieten tot nu

Doom tafel is heel dope!! Een van mijn favorieten tot nu

Haha heb je op de Xbone alle tafels gekocht nu?

centurion81 schreef:

Haha heb je op de Xbone alle tafels gekocht nu?

Nagenoeg. Deze week zijn ze allemaal van mij

Eeeeeeen alle kasten binnen handbereik. Zal binnenkort ff een top 10 van mijn favo speelkasten plaatsen

Tevens benieuwd naar jullie top 10!